Kilka dni temu wróciłem z długo wyczekiwanego urlopu w Hiszpanii. Na co dzień nie mam zbyt wiele czasu na relaks, gdyż tylko praca i praca, a po pracy trzeba w końcu zadbać o własne oszczędności. W związku z tym gram na giełdzie i inwestuję pieniądze w nieruchomości. W każdym razie przy okazji wizyty w kraju corridy wpadłem na genialny pomysł! Jako że Hiszpania została dość mocno dotknięta ostatnim kryzysem gospodarczym, wiele nieruchomości znajdujących się na jej terenie można kupić relatywnie niewielkim kosztem. Nie znaczy to, że luksusowe wille są tam do nabycia po tak zwanej „taniości”, aczkolwiek biorąc pod uwagę atrakcyjną lokalizację i potencjał turystyczny raczej nie można narzekać na to, co oferują nam hiszpańskie domy, apartamenty i mieszkania.

Nieruchomości Hiszpania

Jestem niejako „zboczony”, jeśli mowa o wszelkiej maści inwestycjach, a więc już w trakcie urlopu zacząłem obmyślać przyszłą transakcję. Wiedziałem bowiem, że w perspektywie czasu da się na hiszpańskich nieruchomościach całkiem dobrze zarobić, a jeśli okazałoby się, że byłem w błędzie, miałbym zawsze domek, w którym mógłbym zatrzymać się na okoliczność następnych urlopów. Przed chwilą znalazłem w Internecie stronę WWW polskiego biura nieruchomości, którego specjalnością jest rynek hiszpański właśnie. Jestem bliski nawiązania z nadmienioną instytucją współpracy, albowiem dzięki temu prawdopodobnie przyspieszę pomyślną finalizację całej operacji. Jakby nie było, jeśli chodzi o Nieruchomości Hiszpania może zaoferować potencjalnym inwestorom naprawdę ciekawe rozwiązania. Ja swojej strategii nie będę zdradzał, gdyż nie chcę narazić się na ewentualne straty. W końcu dyskrecja jest w przypadku inwestycji bardzo ważna, niemniej jednak sądzę, że warto zainteresować się lokowaniem pieniędzy w zachodnie nieruchomości, póki jeszcze w wielu miejscach sytuacja gospodarcza nie do końca się ustabilizowała. ….

Wybieramy się z mężem w przyszłym tygodniu na wakacje. W tym roku będą nas gościć znane chyba każdemu Wyspy Kanaryjskie. Jestem bardzo podekscytowana tegorocznym urlopowym wyjazdem, gdyż od długiego czasu marzyłam o wczasach w tak bardzo atrakcyjnym pod względem turystycznym miejscu na świecie. Cieszę się również, że nie zdecydowaliśmy się skorzystać z ofert poszczególnych biur podróży, gdyż w mediach obecnie mnóstwo informacji dotyczy upadłości wspomnianych instytucji i kłopotów wycieczkowiczów z tym związanych. Wszystkie aspekty organizacyjne przygotowaliśmy wspólnie z mężem na własną rękę, więc ewentualne pretensje będziemy mogli mieć tylko do siebie. Oczywiście taka organizacja wa

Apartamenty Wyspy Kanaryskie

Apartamenty Wyspy Kanaryskie

kacyjnego wyjazdu wiąże się z odpowiednim zaangażowaniem i zaradnością, jednakże „dla chcącego nic trudnego”, jak mówi popularne powiedzenie.

Kiedy wybieramy się w podróż w daleki zakątek globu, musimy w szczególności zadbać o miejsce, które będzie na czas wyjazdu naszą kwaterą. Wiadomo, przeważnie udaje się odnaleźć na miejscu jakiś pensjonat z wolnymi w danej chwili pokojami, jednak jeśli zależy nam na eleganckich warunkach bytowych, warto odpowiednio wcześniej zarezerwować pokój w hotelu. My z mężem zdecydowaliśmy się wynająć luksusowy apartament, albowiem chcemy, by tegoroczny wyjazd zostawił w naszej pamięci jedynie pozytywne wspomnienia. W ogóle w takim temacie, jak apartamenty Wyspy Kanaryjskie mają do zaoferowania mnóstwo propozycji – w zależności od lokalizacji i standardu ceny między nimi różnią się dość mocno. Jeśli rezerwujemy apartament z wyprzedzeniem, nie zaszkodzi zapytać o ewentualną zniżkę z tego tytułu. Może nam się tym sposobem utargować nawet kilkaset złotych! Poza tym satysfakcja z samodzielnie zorganizowanego wyjazdu jest znacznie większa, niż kiedy powierzamy nasz los komercyjnej instytucji nastawionej wyłączniee na zysk, a niekoniecznie na nasze dobro.

W dzisiejszych czasach trzeba chwytać się różnych sposobów na zabezpieczenie materialne swojej przyszłości. Niektórzy ciułają pieniądze na lokatach, inni powierzają je instytucjom parabankowym, licząc na łatwy zysk. Często jednakże okazuje się, że istotnie jest to łatwy zysk, ale tylko dla wspomnianych instytucji. Ja postanowiłem kilka lat temu wziąć sprawy w swoje ręce i zacząłem samodzielnie inwestować oszczędności swojego życia w nieruchomości. Zaletą tego procederu jest względna pewność zysku, o ile oczywiście odpowiednio wybieramy obiekty, w które inwestujemy. Tutaj trzeba wykazać się zmysłem należytego wyczucia i racjonalnie podejmować kroki, gdyż nie zawsze pierwsze wrażenie okazuje się tym właściwym…

Piszę o rozwadze i racjonalnych decyzjach z tego względu, iż ostatnio stwierdziłem, że stan mojego konta pozwala mi rozwinąć skrzydła i zacząć inwestować w zagranicznych krajach. Zdaję sobie sprawę z ewentualnego ryzyka, ale perspektywa wysokich zysków także jest bardzo kusząca. Obecnie biorę pod uwagę przede wszystkim hiszpański rynek nieruchomości. Kryzys gospodarczy spowodował, iż w kraju corridy spora ilość atrakcyjnych nieruchomości jest do kupienia praktycznie za bezcen. W Internecie odnalazłem kilka ciekawych ofert sprzedaży owych nieruchomości, na podstawie których wnioskuję, że krajem, z którym zwiąże swe inwestycyjne plany na dłużej, zaiste będzie Hiszpania Apartamenty na przykład zawsze można wynajmować turystom, co samo w sobie już przecież generuje zyski. Sądzę, że takie rozwiązanie będzie dla mnie najkorzystniejsze, jednak prawdopodobnie nie tak prędko podejmę ostateczną decyzję. Jak się stawia bowiem oszczędności całego życia na jedną kartę, nie można pozwolić sobie przecież na niepowodzenie.

Przypuszczalnie z dużą dozą prawdopodobieństwa można stwierdzić, że żaden człowiek nie pogardziłby wycieczką do egzotycznego kraju, który jednocześnie jest również bardzo atrakcyjny pod względem turystycznym. Właśnie z tego względu od kilku lat inwestuję pieniądze w obiekty wypoczynkowe nad Lazurowym Wybrzeżem, albowiem wspomniane miejsce cieszy się wielką popularnością turystów z całego świata. Dzięki temu nie muszę się martwić o ewentualne ryzyko, gdyż pewne zyski i tak wpływają do mojej kieszeni. Oczywiście kiedy koniunktura turystyczna z różnych powodów jest nieco mniejsza niż zakładałem, owe zyski także są odpowiednio mniejsze, niemniej jednak nie mogę narzekać na to, że źle ulokowałem swoje pieniądze.

Teneryfa domy

Ostatnio zapragnąłem rozszerzyć nieco swe działania inwestycyjne, a jako że mam doświadczenie z obiektami wypoczynkowymi, wykoncypowałem sobie, że to właśnie na nich powinienem w pierwszej kolejności skupić swą uwagę. Tym sposobem odnalazłem w sieci stronę internetową polskiego biura nieruchomości, którego siedziba mieści się na znanych każdemu Wyspach Kanaryjskich. Stwierdziłem, że ciężko o lepszą lokalizację, jeśli chodzi o wzmożony ruch turystyczny, toteż zainteresowałem się bliższą współpracą z nadmienionym biurem. Z racji swojej wielkości i jednocześnie największej popularności zdecydowałem, że wyspą, na której będzie znajdowała się moja przyszła nieruchomość, będzie Teneryfa Domy, apartamenty, wille, a nawet hotele, jakie się na niej znajdują, w dużej części są naprawdę bardzo ładne. Aż tak bardzo, że nie mogę jednogłośnie wybrać którejś ze wspomnianych nieruchomości w celu jej zakupienia. Moje wahania wynikają także z faktu, że zamierzam wybrać możliwie najatrakcyjniejszy pod względem inwestycyjnym obiekt, aby w perspektywie czasu jak najwięcej na nim zarobić.

Niepewność jutra to podstawowy czynnik, który nakłonił mnie do sumiennego oszczędzania. Początkowo wierzyłem w zysk, jaki mogą zapewnić mi bankowe lokaty, lecz prędko przekonałem się, że rzadko kiedy dzięki wspomnianym lokatom zyski przewyższają inflację. A więc nie byłem zadowolony z tej metody oszczędzania pieniędzy i szybko przerzuciłem się na inwestycje w nieruchomości. Jako że Europa Zachodnia, do której można już chyba zaliczyć Polskę, jest względnie stabilna pod względem ewentualnego zagrożenia wojną, nieruchomości wydały mi się najbezpieczniejszym obiektem do lokowania swych oszczędności. Tym sposobem w szybkim tempie udało mi się pomnożyć kilkukrotnie własny majątek, co nie byłoby bez wątpienia możliwe bez należytego przygotowania edukacyjnego.

Apartamenty TeneryfaNiemniej jednak, by cały czas trzymać rękę na pulsie, postanowiłem jakiś czas temu zainteresować się inwestycjami w atrakcyjnych pod względem turystycznym krajach. Nie jest to łatwy temat, zważywszy na odrębną specyfikę rynku nieruchomości poszczególnych krajów, aczkolwiek stwierdziłem, że do odważnych świat należy. Praktycznie do teraz zastanawiam się, gdzie zainwestować zgromadzony kapitał… Póki co najlepsze wrażenie zrobiły na mnie Wyspy Kanaryjskie, a to ze względu na bardzo niskie podatki, jakie płacą przedsiębiorcy, którzy zdecydują zarejestrować tam swój biznes. Wpadłem na pomysł, że doskonałym rozwiązaniem będą inwestycje w kanaryjskie apartamenty Teneryfa na przykład, bodajże największa z Wysp Kanaryjskich, to prężne centrum turystyczne, gdzie apartamenty pod wynajem cieszą się ogromnym zainteresowaniem. Dlatego też przypuszczam, iż na planowanej inwestycji na pewno bym nie stracił. Muszę tylko dobrze zastanowić się, czy przypadkiem nie popełniam największego błędu swego życia.

Mimo iż czas urlopów prawie za pasem, ja dopiero wyjeżdżam na tegoroczne wczasy. Tym razem wybieram się na znane każdemu Wyspy Kanaryjskie i szczerze wierzę w to, że będzie to wyjazd mojego życia. Generalnie byłem już w wielu miejscach na świecie, jednak o sławie kanaryjskiego archipelagu słyszał chyba każdy. Dlatego też nic dziwnego, że nie mogę doczekać się dnia wyjazdu, a że to już właściwie za kilka dni, dopinam na ostatni guzik przygotowania do długo wyczekiwanego wyjazdu.

Z powodu dość wysokiego kosztu, jaki musiałem ponieść, by wykupić sobie wycieczkę na popularne „Kanary”, żywię głęboką nadzieję, że wszelkie medialne doniesienia o plajtach poszczególnych biur podróży nie będą mnie dotyczyć. Na szczęście mój „touroperator” nie znajduje się w gronie tych nierzetelnych, jednak nigdy nic nie wiadomo. W każdym razie to jedyna kwestia, jaka jest w stanie ograniczyć mój entuzjazm z wyjazdu. Niemniej jednak wierzę, że się nie zawiodę.

W danej chwili czytam w Internecie na temat atrakcji, jakie czekają mnie, gdy już przybędę na Wyspy Kanaryjskie Gran Canaria to jedna ze wspomnianych wysp i to właśnie na niej będzie mieścić się mój hotel. Widzowie telewizji mogą kojarzyć ją z serialu typu reality, który był emitowany jakiś czas temu na antenie jednej z najpopularniejszych stacji TV w Polsce. Na zdjęciach Gran Canaria wygląda cudownie, więc to dobra wróżba. Jeśli choć w połowie będzie tam tak atrakcyjnie, jak na zdjęciach, czekają mnie naprawdę przyzwoite wakacje.

Taki nieco roztrzepany wpis wyszedł mi tym razem. To wszystko z powodu emocji i oczekiwań na wyjazd. Najchętniej przyspieszyłbym jakoś czas, by znaleźć się już na Wyspach Kanaryjskich, lecz niestety pozostaje mi tylko czekać upragnionego dnia, gdy postanie na wspomnianych wyspach ma stopa po raz pierwszy.

Ogromną przyjemność sprawia mi samodzielne gospodarowanie zgromadzonym przez lata kapitałem pieniężnym. Osobiście zupełnie nie rozumiem ludzi, którzy bez żadnego przygotowania merytorycznego powierzają oszczędności swojego życia parabankom lub zabierają się za inwestowanie na giełdzie. Takie operacje nie mogą skończyć się dobrze, przynajmniej nie na dłuższą metę. Ja sam nie jestem nie wiadomo jak wielkim specjalistą od inwestycji, jednak gdy zabieram się za lokowanie pieniędzy, zawsze kupuję atrakcyjne nieruchomości, by następnie odsprzedać je z zyskiem. Tym sposobem przez blisko dwadzieścia lat udało mi się zgromadzić naprawdę dużo pieniędzy i choć nie chcę się chwalić, wiem, że nie każdy byłby zdolny powtórzyć mój wyczyn. W każdym razie na stan konta nie narzekam…

Jednakże, jak powszechnie wiadomo, pieniądz, który nie znajduje się w obrocie, traci na wartości. W związku z tym nadeszła pora, by ponownie znaleźć jakiś intratny obiekt pod kolejną inwestycję. Wpadłem na pomysł, że tym razem zainteresuję się jakimś egzotycznym lub przynajmniej atrakcyjnym turystycznie krajem. Koniec końców rozpatruję właśnie opłacalność inwestycji na Wyspach Kanaryjskich. To co prawda nie samodzielny kraj, lecz autonomiczne terytorium Hiszpanii, ale spełniają owe wyspy wszelkie moje wymogi. Po pobieżnej analizie stwierdzam, najkorzystniejszą ofertę może przedstawić mi wyspa Fuerteventura domy, jakie się na niej znajdują, są w porównaniu do ich standardu naprawdę bardzo tanie. Nie rozumiem, dlaczego nikt wcześniej nie zainteresował się ich zakupem, lecz w gruncie rzeczy i tak na tym przecież skorzystam. Wydaje mi się, że już niedługostanę się właścicielem przynajmniej jednego domu na Wyspach Kanaryjskich. Jeśli inwestycja się opłaci, na pewno nie poprzestanę na laurach.

Zawsze samodzielnie organizuję sobie wakacyjne wyjazdy. Mam głowę na karku i biegle władam językiem angielskim, więc nie sprawia mi wielkiego problemu załatwić wszystko na własną rękę, nawet kiedy mam zamiar wyjechać za granicę. W tym roku dopięcie wszystkiego na ostatni guzik było jednakże niezwykle trudne nawet dla takiego zaradnego gościa jak ja. Po raz pierwszy bowiem wybieram się tak daleko… Mianowicie miejscem, gdzie spędzę najbliższy urlop, będą Wyspy Kanaryjskie. Wbrew pozorom wcale nie tak łatwo zapewnić sobie na nich miejsce do spania bez asysty biura podróży, gdyż prawie wszystkie obiekty oferowane turystom pod wynajem są już zarezerwowane z ogromnym wręcz wyprzedzeniem. Nie można jednakże się poddawać, tylko trzeba usilnie dążyć do postawionego sobie celu! Przytoczona myśl przyświeca mi zawsze wtedy, gdy napotykam na nieprzewidziane trudności. Dlatego też godziny spędzone w Internecie oraz z telefonem w dłoni pozwoliły mi odnaleźć w końcu atrakcyjne Apartamenty na Teneryfie, z których jeden będzie moją bazą noclegową w ciągu najbliższych dwóch tygodni. Na zdjęciach zamieszczonych na stronie internetowej wspomniane apartamenty prezentują się naprawdę ładnie, zresztą ich cena także nie zalicza się do najniższych. Pozwala mi to wysnuć wniosek, iż dokonałem trafnego wyboru. Oczywiście przekonam się o tym dopiero na miejscu, jednak nie sądzę, abym rozczarował się swą wizytą na Wyspach Kanaryjskich. Nawet jeśli nie trafię do ekskluzywnego hotelu, Wyspy Kanaryjskie same w sobie są na tyle czarujące, że nie powinienem żałować ani sekundy na nich spędzonej. Mam nadzieję, że bezkres mych przygotowań się opłaci i faktycznie przeżyję podróż mojego życia, gdyż nigdy wcześniej nie byłem tak podekscytowany zbliżającymi się wczasami.

Gdzie jak gdzie, ale na Wyspach Kanaryjskich można naprawdę porządnie wypocząć. Wcześniej nie podzielałem powszechnego entuzjazmu odnoście wyjątkowości nadmienionego miejsca, lecz w tym roku sam wybrałem się tamże na wakacje i stwierdzam, że spośród miejsc, w których dotychczas byłem, Wyspy Kanaryjskie znajdują się na pierwszym miejscu pod względem klimatu i atrakcyjności dostępnych na nich rozrywek. Rzadko kiedy zdarza mi się wygłaszać takie peany pochwalne, dlatego coś to musi znaczyć. Przy okazji wpadł mi na myśl pomysł, aby opracowując kolejną transakcję o charakterze inwestycyjnym, wziąć pod uwagę kanaryjskie nieruchomości. Na obrzeżach miasteczek widziałem bowiem stosunkowo dużo ogłoszeń o sprzedaży domów, wilii, a nawet całych kompleksów wypoczynkowych, toteż zamyśliłem, iż nie najgorszym przedsięwzięciem może okazać się zakup jednego ze wspomnianych obiektów.

Teneryfa Nieruchomości

Po powrocie do Polski zacząłem analizować potencjalne korzyści i straty planowanej transakcji. W trakcie swych rozważań znalazłem w Internecie stronę WWW biura nieruchomości prowadzonego przez Polaków, funkcjonującego zaś na Wyspach Kanaryjskich właśnie. Zauważyłem, że w gruncie rzeczy mogę sobie pozwolić na zakup domu, którego po kilku latach prawdopodobnie uda mi się z niemałym zyskiem odsprzedać. Szczególnie ze swą ofertą przypadła mi do gustu wyspa Teneryfa Nieruchomości, jakie są wystawione na sprzedaż na jej terenie, są naprawdę atrakcyjne, więc nie martwiłem się o to, że nie będzie nimi zainteresowania w przyszłości. Z tego względu uznałem, że warto jak najszybciej wejść w posiadanie jednej z nich. Zdecydowałem się na zakup wybranego domu i dzięki owocnej współpracy ze wspomnianym wcześniej biurem nieruchomości cała operacja kupna przebiegła iście błyskawicznie. Szkoda, że nie mogę pozwolić sobie na kolejny urlop, bo chętnie wybrałbym się do nabytego.

Z powodu ostatniego kryzysu gospodarczego wiele firm z całej Europy borykało się z ogromnymi problemami. Sporej części z nich nie udało się przetrwać i w związku z tym kondycja gospodarcza wielu państw uległa zdecydowanemu obniżeniu. Na szczęście moje inwestycje w większości i tak zaowocowały chociaż drobnym zyskiem, toteż nie musiałem zbytnio martwić się o stan mego osobistego majątku. Niemniej jednak postanowiłem wykorzystać szansę na łatwy zarobek, którą ofiarował mi wspomniany kryzys, a zamierzyłem to zrobić poprzez lokowanie gotówki w zachodnie nieruchomości. Już wcześniej zajmowałem się podobnymi operacjami i zwykle nie mogłem narzekać na finalny skutek zawartych transakcji. Tym razem szczególnie zainteresował mnie rynek hiszpański. W Hiszpanii bowiem dość sporo nieruchomości stoi nieużywanych, gdyż ich poprzedni właściciele nie byli w stanie ich dalej utrzymywać. W biznesie nie ma sentymentów, dlatego też postanowiłem tę sytuację obrócić na swoją korzyść. W trakcie analizowania rynku doszedłem do wniosku, że moje przypuszczenia odnośnie opłacalności planowanej inwestycji okazały się trafne. Sporo hiszpańskich nieruchomości można bowiem kupić za bezcen. Drobne inwestycje w remont i pozostaje liczyć zyski. Niemałe zyski, bowiem ciężko odnaleźć bardziej atrakcyjny pod względem turystycznym kraj, jakim jest Hiszpania biznes nieruchomości to niełatwa sprawa, jeśli nie ma się odpowiedniego wyczucia, jednak sądzę, że pod tym względem akurat nie mogę narzekać. Przy najbliższej nadarzającej się okazji wybiorę się ponadto na miejsce zobaczyć, jak prezentuje się nabyty przeze mnie apartamentowiec „na żywo”. Kilkudniowy urlop w Hiszpanii bez wątpienia dobrze mi bowiem zrobi, a że za jednym razem zobaczę, co trzeba wyremontować, upiekę dwie pieczenie na jednym ogniu.

 

Dodaj komentarz

